Home Tentang Saya Keahlian Tupperware Terma Dan Syarat Pemabayaran Sudut IT Lokasi Contact
Feed
Assalamualaikum & salam sejahtera
Terima kasih di atas kunjungan anda
Silalah membeli belah di sini
Setiap pertanyaan silalah emelkan atau sms saya
Harap saya dapat membantu
Sokongan anda amat2 saya hargai
Terima kasih

03 Januari 2014

Jualan Tahun Baru 2014

Assalam & salam sejahtera.

Meriahkan tahun baru anda dengan design dan warna terbaru TUPPERWARE. Dapatkan juga katalog 1/2014 baru anda bermula 2/1 sehingga 15/2/14 di stokis2 berhampiran anda. Anda boleh dapatkan Tupperware berikut secara 1 set atau pun satu persatu, untuk harga satu persatu, mohon sms saya untuk harga...tak sempat nak letak harga kat sini.

Anak2 pun dah mula bersekolah, sesiapa yang minat nak dapatkan Eco Bottle 500ml, 750ml dan juga 1L sila sms untuk harga istimewa. Dengan ECO Bottle, anda kini boleh mengisi dan mengguna semula botol anda dengan selamat! 


  • Selamat buat anda
    Diperbuat daripada bahan gred makanan dan bebas toksik di bawah piawaian kesihatan yang ketat, menjamin air minuman yang bebas daripada sebarang kimia.

  • Selamat buat alam sekitar
    Hanya beli dan guna semula botol ECO anda dan anda telah pun memainkan peranan dalam mengurangkan penghasilan sampah

  • Jimat wang sepanjang hayat!
    Botol ECO Tupperware mempunyai waranti sepanjang hayat, dan ini mengurangkan jumlah botol yang dibuang tanpa sebab.





0 komen dari bloggers.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...