Home Tentang Saya Keahlian Tupperware Terma Dan Syarat Pemabayaran Sudut IT Lokasi Contact
Feed
Assalamualaikum & salam sejahtera
Terima kasih di atas kunjungan anda
Silalah membeli belah di sini
Setiap pertanyaan silalah emelkan atau sms saya
Harap saya dapat membantu
Sokongan anda amat2 saya hargai
Terima kasih

19 Februari 2014

Katalog 2/2014- 17 Feb sehingga 31 Mac 2014.

Assalam & salam sejahtera.

Katalog bil 2/2014 telah pun bermula pada 17 Feb sehingga 31 Mac 2014. Antara item yang menarik adalah Vent Smarrt Rect Medium High , Water Day set dengan warna & design baru porch beg bagi Eco 1L .Blossom condimate set with spoon pula, keluar masa raya tahun lepas, ha...ni dah muncul semula, yang menarik dengan sudu sekali. Jika nak tengok2 katalog, boleh klik sini.

Carribean petit bowl pula mempunyai 3 warna menarik beserta kotak, sesuai untuk dijadikan hadiah.

Item dibawah adalah ready stok , jadi jika ada sebarang pertanyaan sms/whatapps/emel saya ya.

RALAT : KESILAPAN HARGA BAGI ITEM MURAL (GAMBAR BAWAH)
950ML RM 15 |  2L RM25



0 komen dari bloggers.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...